چگونه میتوانیم فروشات و خدمات مشتریان را باهم مطابقت دهیم؟

  فروشات و خدمات مشتریان مانند دو روی یک سکه هستند؛ چون ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند . فروشنده یک رابطه را آغاز میکند، به مشتری کمک میکند تا تصمیمی بگیرد که نیازمندی ها و ضرورت های وی برآورده گردد . بدین ترتیب، معامله مالی / پولی در نتیجه فروش، تحقق میابد .

مجموعه مطالب بازاریابی


این مجموعه شما را کمک میکند تا بدانید بازاریابی چیست و چگونه به شکل مفید و موثر برای تجارت، محصولات و خدمات تان بازاریابی کنید تا مشتریان وفادار بدست آورید. 

 همچنان میتوانید در ختم هر مطلب پی دی اف آن مطلب را به زبان های دری، پشتو و انگلیسی دانلود نمائید. برای مراجعه  به هر مطلب بالای آن کلیک کنید:

1.     بازاریابی چیست؟

2.     بازار مورد نظر چیست و چگونه بازار مورد نظر خود را شناسایی کنم؟

3.     رقیب کیست و رقبای خود را چگونه شناسایی کنم؟

4.     تبلیغات چیست و چگونه از تبلیغات برای رشد تشبث خود استفاده کنم؟

5.     پیشکش چیست و چگونه میتوانم از آن برای رشد تشبث خود استفاده کنم؟

6.     برند گذاری چیست و چگونه آنرا به شکل درست انجام دهم؟

7.     ارتباطات بازاریابی چیست و چگونه میتوان آنرا به شکل موثر انجام داد؟

8.     تحقیقات بازار چیست و چگونه آنرا انجام دهم؟

9.     مهمترین نکات برای ایجاد تبلیغات موثر چیست؟

10.  شعار تبلیغاتی چیست و چگونه میتوانم یک شعار تبلیغاتی ایجاد کنم؟

11.  بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی چگونه بوده و باید و نباید های آن چیست؟

12.  تبلیغات شفاهی چیست و چگونه از آن استفاده کرده و تشبث خود را رشد دهم؟

13.  برندنگ داخلی چیست و چرا باید آنرا انجام دهم؟

14.  چرا و چگونه از طریق تیلیفون تبلیغات کنم؟

15.  فروشات چه ارتباطی به بازاریابی دارد؟

16.  بازاریابی عام‌المنفعه چیست و چرا باید به آن اهمیت دهم؟

17.  بهترین روش برای تنظیم تفکر بازاریابی ام چیست؟

18.  مشتریان کدام روش های خوب کسب و کار را قدردانی میکنند و چگونه میتوانم از این روش ها در بازاریابی خود استفاده کنم؟

19.  پلان بازاریابی چیست و چگونه میتوانم آنرا ایجاد کنم؟

20.  چگونه بفهمم که روش بازاریابی ام مؤثر است؟

21.  مهمترین نکات بازاریابی چیست؟